Caminho Portugues - Reisverslag uit ettenleur, Nederland van Jan Aartsen - WaarBenJij.nu Caminho Portugues - Reisverslag uit ettenleur, Nederland van Jan Aartsen - WaarBenJij.nu

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jan

10 Juni 2009 | Nederland, ettenleur

Hallo allemaal.

We hebben een aantal foto's geplaatst.
De foto's staan bij het bericht van 6 juni.

Groeten.

Janenjef

• 10 Juni 2009 - 19:35

Anne-Marie En Frans:

Beste Jef en Jan, ontvang vanuit Lelystad de hartelijke gelukwensen naar aanleiding van het volbrengen van DE tocht. Fantastisch! Er zitten overigens heel leuke en informatieve foto's bij de reeks die jullie bij het bericht van 6 juni j.l. gezet hebben. We hopen ze nog 'n keertje op groter formaat te kunnen bewonderen. Groetjes (ook aan de dames natuurlijk van ons en tot ziens.

• 11 Juni 2009 - 08:13

Leo En Truus:

hallo jan en jef
    wij hebben veel bewondering voor jullie. we hebben jullie reis gevolgd en ook de mooie foto's bekeken. gefeliciteerd , misschien komen we elkaar nog wel eens tegen. groetjes en heel veel wandel plezier.
    Leo en Truus Caris uit Weert.

• 15 Juni 2009 - 13:57

Pedro:

Hallo Jan, eveneens proficiat bij het volbrengen van je tocht naar Santiago de Compostela. Weer thuis en al plannen voor een volgende tocht?

Groet van Pedro

• 07 Mei 2016 - 18:02

Jeanne:

Jan,
    Heb jouw schelp gevonden bij de bar waar iedereen een schelp mag ophangen met naam.Wil je mij jouw mailadres sturen dan stuur ik de foto naar je op.
    Vriendelijke groet, Jeanne